Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 31 Oct 2024 14:57:38 +0200

Tere!

Tallinna Linnaplaneerimise Amet menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2411271/04694 aadressile Harju maakond, Tallinn, Põhja-Tallinna linnaosa, 
Merimetsa tee 4// 4/1// 4/2, Harju maakond, Tallinn, Põhja-Tallinna 
linnaosa, Merimetsa tee 4, Harju maakond, Tallinn, Põhja-Tallinna linnaosa, 
Merimetsa tee 4 (Äri- ja eluhoone, Jalgrataste varjualune, Jalgrataste 
varjualune) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: .

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27161188>  (menetlus nr: 
428477), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 11.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (RELIKA TISLER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister